1. Werkt het abonnement ook wanneer ik data verzoeken doe voor een minderjarigen?
Antwoord: Ja, het abonnement kan gebruikt worden om data op te vragen voor minderjarigen wanneer u daar de ouderlijke macht over heeft of anderszins gerechtigd bent om hen in rechte te vertegenwoordigen. U kunt bij de verschillende abonnementen tot 3 minderjarigen toevoegen aan uw account zonder extra kosten. Dataverzoeken doen voor minderjarigen heeft invloed op uw dagelijks limiet dus houd daar rekening mee.
2. Kan ik nog steeds data verzoeken doen wanneer ik het dagelijks limiet heb bereikt? Answer: Ja, maar wilt u dat doen wanneer uw abonnementslimiet bereikt is dan moet u wel aanvullende HT-krediet of pakketaanbiedingen afnemen.
3. Hoe kan ik mijn abonnement stopzetten? Answer: Ga naar de Abonnement pagina in uw portemonnee; daar ziet u een balkje met uw huidige abonnement. Klik “wijzigen” en klik dan op “Beheren”. U wordt dan doorverwezen naar de App Store of Play Store waar u uw abonnement kunt wijzigen of opzeggen. Let wel goed op de verlengingsdatum van uw abonnement bij het wijzigen of stopzetten van uw abonnement. |